Via onze website of per e-mail kunt u zich 24 uur per dag en 7 dagen per week bij ons aanmelden. Telefonisch is ons team van medisch triagisten bereikbaar tijdens kantooruren.
Binnen 1 werkdag neemt een van onze triagisten contact met u op voor een korte intake, plannen we een afspraak in met de toepasselijke specialist en bespreken we het vervolgtraject met u.
De medisch triagist van medi-call completeert samen met u uw dossier, zodat de specialist tijdig over alle relevante informatie beschikt en hij/zij zich goed kan inlezen. Hierdoor is er tijdens het consult meer tijd en aandacht voor uw persoonlijke situatie of die van het betreffende familielid. Binnen 2 weken na uw eerste contact met medi-call heeft u een afspraak met een ervaren medisch specialist op een locatie bij u in de buurt. Indien u wenst kan dit consult ook telefonisch plaatsvinden, via een video-gesprek of bij u thuis.
Binnen een week na het consult met de specialist ontvangt u een verslag van het gesprek met daarin een maatwerk-advies voor de verdere voortgang. Zo kunt u voorzien van een goed onderbouwd behandeladvies terug naar uw eigen specialist of huisarts, of bevat het advies een doorverwijzing voor verdere behandeling bij een andere specialist.
Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van het verslag of het consult, dan zorgen we ervoor dat er zo spoedig mogelijk een (telefonisch) vervolgconsult voor u bij dezelfde specialist wordt ingepland.
Benieuwd naar hoe medi-call voor u kan werken? Bekijk dan hier het interview met Harry Mens.